Thursday, November 18, 2010

Pemberian Dari Dua Jejaka

Nak bagi tiga sekali gus? Wah rezeki namanya ni. Terima kasih sangatlah sebab sudi nak beri pemberian ni. Bertambah best lagi dari dua orang jejaka  yang bagi. Macam satu kebetulan je kan.

Birthday aku dah lepas sebenarnya dan ni ialah tiga pemberian dalam bentuk award dari Umar dan juga Juan Yuan. Ingat gak kamu berdua kat aku kan. Selalulah lagi datang menjenguk dekat blog ni ye. Hope apa yang terkandung dalam blog ni boleh bagi sharing apa-apa yang rasa boleh sharing. (peningkan ayat aku)




Inilah rupa blog Umar tu. Comel je backgraound blog dia dan sebab itu aku suka singgah sana dan Umar sangat rajin updates entry baru. Bukan macam aku ni, lambat sikit updates nya, namanya juga busy dong. (slang jawa lak terkeluar) So rasa nak baca info baru dan cergas sila-silah merajinkan diri pergi usha blog Umar okay.



Juan Yuan ni pula first followers aku kategori bukan yang aku kenal di alam realiti,kiranya tahu bila mula blogging la. Si Juan Yuan sekarang ni masih lagi dalam proses nak mencari templates yang bersesuaian dengan citarasa dan blog dia, dan aku ucapkan all the best la. Terima kasih gak eh sebab teramatlah rajin singgah kat blog ni. Sokongan anda tidak berbelah bagi gitu.

Now aku nak display ketiga-tiga award yang diberikan dua jejaka ni untuk bog aku. 

Fisrt


Cool Blog Award
Mesti rasa sangat nyaman dan sejuk macam salji je kan saat datang singgah dekat blog aku sebab tu lah dapat award ni.Baguslah at least dapat membaca entry-entry yang ada dekat lebih selesa. Hakhak.

Second


Creative Blogger Award
Sememangnya aku pencinta "kreatif" terutama sekali yang berkaitan dengan benda-benda seni makanya aku teramatlah suka mengkreatifkan diri aku. Sesuai sangat ward ni dengan jiwa kratif aku. Kadang-kadang orang kata aku gila gara-gara nak kreatif. Hahak

Third


Cute Blog Award
Wah comel sangat blog aku ni eh. Hihik. Tak ke terasa seram bila datang blog aku yang gelap ni? Lepas ni aku kena guna tagline hitam itu comel dan bukannya hitam itu menawan. Yang penting, kedua pemberi award ni lagi comel okay.

Terima Kasih Daun Keladi.
Ada award lagi boleh share lagi.
:)


Adoiyay, aku sekali lagi menjadi nyanyuk. Sebabnya aku lupa nak habaq yang aku nak share award ni dengan semua followers aku. So ambil tau. Tak ambil aku tembak nanti. Hahak.


P/s : Maaf sekali lagi aku lambat publish al-kisah award ni.

6 comments:

::FAIZ:: said...

nice song... Kalau cinta

Unknown said...

bertuah si badan.. :)

JuanYuan said...

haha..bagus..da ambik award..

hoho..nnt bg award kat juan lark
erk..haha

fatian athiea said...

asyik dpt award j sjk kblakgn ni.heheh

Juwita Afifah said...

wahh, byk award.hehehehe.singgah sini. =)

EYA NADIA said...

faiz: best kn lagu ni hehe
aku pn sukew gak.

mrs asida: welcome kak

juan yuan: tak amik nanti awak tecik ati lak hehe

fatian athiea: a ah bnyk tol yg berbesar hati nk memberi

deefalya: mane ade bnyk sikit je ni hah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...