Saturday, July 2, 2011

TALK TO MY SELF

Today is my second day after resign from my work as wedding planner. Something shit happen to me yesterday. I hate the Bank Rakyat ATM machine. This is second time dia buat hal. My mood totally change after the ATM machine tak keluarkan duit aku eventhough when I check my account balance is.... then where the money that i request? Shit kan? Kau ambil duit aku. Tak pasal nak kene berurusan di kaunter. I need to wait for another 14 days to get back the money. Hurmmmmm... Seyes aku miskin sekarang. Lusa nak bayar sewa rumah dah. Mane nak datang duit bayar tu?


Sejujurnya tahun ni aku rasa sangat tak best. Sebabnya banyak benda tak best yang happen. Start from tempat praktikal. Yang orang-orang dalamnya sangat dingin kalah ais dan always nak marah-marah kalah orang datang bulan. Nasib la aku tak sign contract nak stay situ for the six month even dah janji. Ye part tu aku memang rasa bersalah and berdosa la. Sebab ada janji yang aku tak tunaikan. Tapi siapa suruh layan aku macam shit kan. So aku just follow syarat kolej je lah, 3 month and lecturer pun dah bagi kan.


Masalah..masalah..masalah.. family? Study? kerja? duit? tempat tinggal? masa depan? hala tuju? All of this thing asyik bermain dalam fikiran aku sekarang ni. Seriously aku tak tahu dah nak buat apa. Semalam aku ni macam mangsa kes rompak dok nanges di tengah-tengah orang ramai dekat Mall. Menangisi nasib yang bak kata orang sudah jatuh ditimpa tangga. Bertubi-ubi. I really need someone to entertain me. Talk to me. :( Arrrgghhhhhhhh.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...