Saturday, November 6, 2010

Bandingkan kelajuan Blog

Menjelang final exam aku yang berbaki 1 setengah hari lagi dan aku masih sempat bukak blog. Peh, gila kentang doh. Sumpah aku dah pening tengok angka-angka dalam past year question. Baru aku perasan rupanya kertas soalan aku dapat tu teramatlah kecik tulisannya. Rasanya 6 kot size dia. Patutlah sehelai je kertas yang dipakai rupa-rupanya lima soalan dalam satu kertas. Nah ambik kau.



Muka stressssssssss
Bahagian kepala di blurkan
Sebabnya:nampak rambut
Takkan nak pakai tdung lak time stdy



Aku rasa korang mesti dah tersangat lali baca entry " Tip Menghadapi peperiksaan", "Bagaimana menangani stress menjelang exam", paling kurang pun bagi yang awek-awek mesti akan letak entry mengenai jadual exam dorang dan akan dipenuhi dengan kata-kata "harap nanti aku boleh jawab" dan paling tak cikai pun ada yang akan maklumkan dorang akan stop berblogging demi exam. Terpulanglah nak post apa pun, pokoknya (ranting je tinggal daun dah gugur) isi tetap samakan mengenai exam.






Aku tak terkecuali cuma aku saja nak share apa aku buat time tengah ulangkaji (lagi hampeh). Nak pendekkan cerita aku pergi blog affan ruslan dan terbaca entry bandingkan kelajuan blog dan aku agak excited nak skodeng sampai habis. Hahak. Korang nanti bolehlah cuba juga ok. Dan tuan punya blog ada cakap boleh compare dengan blog dia and aku pun cubalah.

Dan ni keputusannya!

Sila lihat baik-baik.





Tentulah blog aku lembab. Blog affan ruslan menang.

Lepas tu aku cuba guna yang repeat lak. (tak puas hati kononnya)

Dan keputusannya!

Taraaaaaa....... (sedikit kebudakkan)





Sama je affan ruslan gak yang menang. Cayalah bro.

Dalam kepala aku dok pening-pening lalat layan angka-angka ada juga benda yang bagi aku segar bugar yang terus buat aku hilang ngantok. Lepas ni tak nak dah sambung account. (kata-kata orang kecewa-sila jangan contohi)



.................................................................................................................................................

Kembali ke meja jepun merah ku.

Belek past year question.

Amik calculator and pen.

Mood : kembali focus

..................................................................................................................................................




P/s: Good luck and all the best to kengkawan aku.

6 comments:

Affan Ruslan said...

haha. thanks.
adoi, kalau nak lagi tepat, kena clear cache. sebab kan kita selalu masuk blog kita, jadi mesti lah blog kita akan loading cepat sbb ada cache.
takpun try browser lain.

thanks untuk review. masih lambat lg bg saya tu, header besar gabak. kena kecikkan baru ok sikit kot.

satu lagi, thanks lah inform dan bg kredit. mmg perbuatan terpuji. ada blogger copy paste entry org, pastu bila kantoi dulu die tak nak mengaku, bila komen kat entry tu, boleh pulak die delete komen saya tu. adoi.

owh lupa, good luck exam.
Mood: kembali fokus ^^

EYA NADIA said...

hahak. welcome.
wah dgn pastasnya anda sudah bace my entry.patutlah menangkan.

header besar gabak la best,walaupun lambat sikitlahkan. eya suka.

ermmm,blogger tu x berani amik risiko lah tu ngaku je lah cedok dr mane hah. bkn susah pn.

terima kasih. eya akan chaiyok2 hahak
mood: sukew : )

phreak-id said...

goodluck exam.. ^_^


Terbaru >> 1) Terkena Asma? 2) Demam Galas dan Batu Sapi Dah Habis, Banjir di Utara? 3) Akhirnya Keputusan Pilihanraya DUN Galas dan Batu Sapi!!

EYA NADIA said...

thank you dear. ^^

Sebalai said...

Salam singgah, happy night weekend

EYA NADIA said...

@Sebalai

salam. terima kasih sudi komen dan singgah. eya hargai nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...